tråkit som vanligt.

hellu, idag har jag inte gjort så mycket, var i skolan och det hände vell inget specielt förutom att jag fick hemringning av min jumpalärare han e fan inte helt frisk, så jag dampa på han för att han sa att jag skulle få hemringning när jag inte hade gjort ett skit så då dampa jag och drog därifrån och skrek jävla gubbjävel och jävla bög och va så jävla arg men sen så lugna jag ner mig och så, sen efter skolan drog jag till nova med alla mina sötisar sen så drog jag embla och pau in till danssalen och va där sen så ringde min syrra och sa att jag skulle komma hem och städa och då drog jag hem och då hade dom ringt hem och då fråga mamma mig varför och så och då bäretta jag allt till henne så hon bryde sig inte enns :) bra vah :) och nu har jag fett tråkit men vi ska få gäster så väntar på att dom ska komma :) men hör av mig senare
Löööve Nicole



jag :)


jag med mitt godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0