Tråkigt!

Har hur jälvla tråkigt som helst, det e sjukt? :o
Och dessutom e jag jätte sugen på godis eller något annat sött. Och embla sitter hemma hos sig med massa godis och chips. :'( Men hon lovade mig att spara en godis till mig om vi ses imorgon (a) hon e så gullig hon.
Förresten är det någon som skulle vara gullig att hjälpa till med en header till oss?  Super gulligt isåntfall.
Men nu ska jag ge er lite gamla bilder, bara för att jag har så satans tråkigt!


Jag innan U2 konserten i somras.


Syster Emma innan U2 konsert, i somras.


Jag och Cherie i somras.


Tess i somras =)


Pöölllan sötnos :D


I somras, när jag och Tess cyklade ;D


Tess sa åt mig att lägga något konstigt skit skönt på ögonen ! Lovely :)


Jag med Shakira innanför tröjan :)


Och sist men inte minst, en bild på nicole när vi hämtade henne från arlanda! Se så gullig min bästavän e? =)

Nu ska jag nörda sims :D hahah, har tyvärr inget bättre för mig.
Hörs senare,
Peace and Love - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0