Tjingaling

Hello!
Hemma igen ;)
Har precis kommit in från det svenska hemska vädret. Det e helt sjukt hur kallt det kan bli.
Det spelar ingen roll hur mycket och värma kläder man har på sig, det är ändå kallt någonstans på kroppen, tillexempel ansiktet, ansiktet fryser ju alltid, hur högt upp man än har halsduken.
Idag har jag väl inte gjort så mycket, drog till nova och var med mina små söta vänner, och så drog vi och hyrde en film, kommer inte ihåg vad den hette, men den var sjukt bra ;D Sen så vart det bråk på nova, like always. Det e så kul, hahahaha. Min bror visade mig precis några klipp från youtube, på en kille som verkligen har typ damp(?), han e ju inte frisk iallafall, men roligt att se på. :p
Hehe här e den! Ni måste se den ;)


Nu ska jag snart hitta någon rolig film att se på och sedan sätta mig i soffan och ta det lungt.
Hörs senare, ha det bra tills dess.

Peace and love - Erica

Kommentarer
Postat av: Embla

ooh shääät duude kolla ungen ;o inte helt skön i huvudet.. Han försökte ju fan typ stoppa upp fjärrkontrollen i arslet. HAHAHAH tjockt kul



PEACE

2010-01-07 @ 00:19:04
URL: http://imnotgonnacryimathug.blogg.se/
Postat av: nicole

hahaha han e fan inte normal :o

2010-01-07 @ 21:33:54
Postat av: nicole

hahaha han e fan inte normal :o

2010-01-07 @ 21:34:02
Postat av: erica

han e fett coool!

2010-01-07 @ 22:50:21
URL: http://ericanicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0