sova sova

Hejsan alla söta små saker. Allt bra med er?
Med mig e det väl bra, riktigt trött och hängig bara men annars flyter det på. Skolan e seg och tråkig, men det e ju inte jätte långt kvar till sportlovet nu, om jag har rätt.
Idag efter skolan åkte jag till täby med nicole, jasse, pao, ida, embla,jennie, bella och lollo =) Det var väldigt hetsigt där så jag vart trött väldigt snabbt. Vi kollade också paoen men, nej vi ska tydligen komma tillbaka en än gång imorgon... -.- Får se hur det blir, om vi åker dit eller inte.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig i sängen snart och kolla på film eller tv.
Kan tyvärr inte lägga upp bilder, men det vart några söta på vännerna idag, och dom får ni så fort som möjligt.

Vad har ni själva gjort idag då?:p

paulina,nicole och jag. länge länge länge sen!

Godnatt lovely!!
xoxo - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0