såja

Hello, har inte hunnit eller kunnat skriva på hela dagen, I´m so sorry... Orkar tyvärr inte skriva om dagen, :p haha, men nu måste jag typ dra, ska prova bikinis och fixa lite inför imorgon. För imorgon ska vi åka till örebro med nova och bada ;D gillar absolut inte att visa mig i bikini, men whatever, vad ska man göra?!.. Det kommer nog iallfall bli super kul! :) Så varken jag eller nicole kommer kunna skriva imorgon, om inte när vi kommer hem eller tidigt innan vi ska dra, för vi ska träffas utanför nova vid 8 imorgon bitti, därför måste jag straxt försöka sova, annars kommer jag verkligen inte komma upp imorgon. Puss <3 / erica

Kommentarer
Postat av: felicia

SV. jo, det kanske jag kan, så fort jag får tid & lust! men.. bara så du/ni vet så är jag inte bra på det :P men adda min msn, så kan ni kanske förklara hur ni vill ha den så kan jag se vad jag kan göra :)

2010-01-03 @ 23:12:49
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0