så fu**ing kallt

hej nu e jag hemma igen, asså det var inte precis lyckad men vi hade fett kul, först var vi hos viggos farmor ju och fy fan vad han va full och inte bara han ska ja säga, men sen så kom viggos pappa dit och satte sig med oss och allt han e så jävla skön asså, och sen så drog vi vidare till nova men så fort man kom in så kasta dom in oss för dom viste att vi hade ..... så vi fick va ute och frysa ihjäl, och sen så följde alla mig hem för jag ville inte gå själv, och nu e jag hemma och ska vell äta not för jag e fett med hungrig men skriver kanske senare innan jag lägger mig.
puss nicole




här kommer lite bilder när vi va på laser game med alla tjejer på nova.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0