orkar inte mer

Hejsan
Hur har eran dag varit? Min har varit lite si och sådär.. Både kul och tråkig...
Skolan vart väl inte direkt rolig, det e den aldrig. Men gick rätt snabbt, sen efter skolan drog jag pao embla och jasse ned till centrum mötte upp viggo, sen drog jag embla och pao till nova, men det var stängt och vi höll på att frysa ihjäl så vi drog tillbaka till centrum och drog in på grillen med viggo och jasse sen drog vi hem till viggo och chillade.
Sen drog emblöööush hem, då drog jag jasse och pao till centrum, för vi skulle bowla med nova tjejgruppen :p Det var rätt kul i början, sen vart det jävligt segt och tråkigt... Men ja nu e jag hemma och ska ta en dusch snart och sen gå och lägga mig, orkar ínte sitta uppe. allt suger.
Ni får bilder från dagen imorgon.

xoxo - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0