orkar inte mer vill inte vara kvar

ShabbaTjena bitches!
Hur är det med er? Med mig är det helvete, orkar helt ärlitgt inte mera...
Har jag ens kvar någon familj snart? Ja mormor och morfar såklart
och så mina egna favourit systrar såklart. Men annars så har jag inget kvar...
Idag i skolan gick det väl typ fett bra, det gick bra för mig på alla lektioner(ett undantag!), och engelska läraren var stolt över mig för att jag har blivit så duktigt och skärpt mig, men vad får man för det?
 
Sen iallfall på idrotten gick det bra i början, alla var med och det var fett kul, vi körde badminton. Sen så började vår kaxiga och barnsliga idrottslärare micke kaxa och hålla på fett mycket, och jag vetinte hur ni e som personer, men om någon skriker på mig, vare sig ålder, skriker jag tillbaka. Kan inte bara stå stilla och ta att människor skriker på mig, det är väl mitt egna problem men jag tror att många av er e lika.
Sen iallafall efter skolan drog vi till nova och på vägen dit ringde min mamma och skrek på mig och blablabla för att jag kaxat mot lärarna och så, jag fick damp och skrek på henne, och hon lät mig inte gå till nova, hon sa till mig att gå hem, men det struntade jag i och gick till nova iallafall. Sen på nova hände väl inget, och sen iallafall ringer mamma och skriker på mig och typ har damp och ba kom ut nu jag hämtar dig, sen åkte jag hem med henne, och då satt vi och snacka massa i bilden eller prata och prata vi skrek väl mest på varandra, och hon säger hur mycket hon älskar mig och att hon bara vill mitt bästa hela tiden, Jo men tack det märker jag. Blir så jävla piss hela tiden! På all jävla skit man får hela tiden, för ingenting!  Jag orkar inte mera, snart kommer all min ilska åka ut på nån.
Jaja, ni lär ju inte bry er iallafall så varför sitter jag och skriker om mitt tragiska liv?
Innan allt dethär hände idag i skolan hade vi nog rätt kul, och fotade lite. Så här kommer lite nya och färska bilder från dagen.



ida


Pao sysselsatte sig på spanskan



mina söta vänner, nicole och embla


fina vänner igen, jasse pao natha


embla och nicole, grazy


jag och min bästavän!


igen, älskar dig gumman

ha det bra allihoppa, ska försöka lungna ner mig lite nu, och ringa nicole senare.
xoxo - Erica


Kommentarer
Postat av: IDAS HEMLIGA BEUNDRARE

HEJ .. JAG ÄLSKAR IDA ... JAG ÄSKAR BARA IDA(g) IDAG

2010-01-15 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0