örebro

Hejsan! Imorse ringde alarmet redan 20 i 6, men orkade inte gå upp och somnade om tills alarmet ringde igen vid halv 7. Då fick jag jag jävla "bråttom", hade inte bråttom men fick för mig det och vart himla stressad.:p Sen iallafall gick jag ner till nova, sen kom det två mini bussar som skulle ta oss till örebro badet :) Jag, nicole, kubilay, sina sam och två andra killar åkte i våran buss, hahah själva resen var faktiskt sjukt kul ;) sen när vi kom fram drog vi upp och böt om osv. sen möttes vi inne i badet, vi hade sjukt kul och åkte massa karuseller tänkte jag säga, men menadde såna här vattenbanor ;) hehe, först vågade jag och nicole inte åka "toaletten" men killarna fick oss att göra det sen och det var inte så farligt som det såg ut, men våran favorit var nog iallafall forsen, heheh den åkte vi nog gång på gång, och vart lika dränkta varje gång:) sen var det dags att åka hem, så ja vi började duscha och fixa oss i ordning sen drog vi till max och skulle käka, sen vidare mot hummelsta, för vi skulle köpa godis, men ingen i vår bil orkade och ville inte så vi sket i det och körde hemmåt istället. På vägen somnade alla i bilen, jag nicole och kubilay låg typ över varandra på något konstigt skönt sätt, eller han låg och lutade sig mot nicole och jag låg på han och hade hans kropp som kudde ;) skit skönt, somnade fan på en gång... och bakom oss låg en däckade sina och en sam ;D haha. sen iallafall släppte fredrik av oss i norrgården, och så stod jag och nicole och väntade med kubilay tills hans buss kom, sen drog vi hem till bitte. och la oss i soffan och degade. sjukt skön! :) och nu är jag super trött! kunde ju för fan aldrig somna igår kväll även fast jag gick och la mig redan 11, så somnade jag runt 3 halv 4... så inte mång timmars sömn här inte, men vad ska man klaga på? :p det är ju bara att sova imorgon ;) en måste iallafall säga att jag tycker att dagen var skit najs :D mycket kul. Och det går inte att ladda upp bilder från kameran till datorn, suck -.- vi som fotade rätt mycket, men vi hade ju aldrig med oss kameran in på badet, för då skulle den ju förmodligen gå sönder men whatever.. Vi ses och hörs, Puss / erica!

Kommentarer
Postat av: nicole

2010-01-07 @ 21:37:24
URL: http://ericanicole.blogg.se/
Postat av: nicole

haha aa det var en rolig dag men slutet var lite sornigt erica ramla i trappan och jag slog upp min nagel i den där jävla forsen :( men nu e den fixad som tur e XD

2010-01-07 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0