misslyckade pannkakor

Hello bitches! Kunde inte skriva igår.
But no I´m back =) Emma syster har fixat om våran blogg lite. Fint va? Tack så mycket!
För tillfället sitter jag och kollar igenom sjukt gamla bilder på datorn, hehe gud va roligt.
Men idag har jag varit i skolan, gick rätt snabbt faktiskt. Sen efter skolan drog jag nicole pao och embla hem till mig och tog det soft, sen skulle vi göra pannkakor. Haha! Det brukar vi, eller ja pao vara riktigt bra på, men idag vart allt cp så det vart bara några få pannkisar, men det nöjde vi oss med iallafall.  Sen gjorde vi ju också chokladmousse till efterrätt, mums. :)

Här ska ni få lite gamla bilder ;




jag och syster emma


nicole och jag länge sen.


marcus och nicole. sjukt länge sen!



jag pao och jasse <3


jag och nicole


marcus, jag och hanna =)


nicole där under och jag


jag och pao


skummpartyyy ;D

Nu ska jag göra mig i ordning sen hoppa i säng! Vi ses och hörs !

xoxo - Erica


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud vilka bilder erica XD iaf den på skummpartyt XD <33

2010-01-13 @ 15:11:58
Postat av: Emma

Du måste skoja, hemsk bild på mig! usch,fy,blää! ;D

2010-01-13 @ 18:16:28
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0