kalas :D

hellu nu är jag och erica hos bitte på kalas för mina chiahuahuer fyller 1 år och tyvärr så har inte jag eller erica hunnit eller kunnit blogg för det har varit fullt upp i helgen men kan berätta lite snabt vad vi gjorde, på fredan så var vi hos karro på hennes tjejmidda och det var jätte kul bilder kommer så snabbt jag kan och sen på lördan så var det ju pmm så vi var hos natale och marije och fixa oss och det var skit kul där men mådde inte så bra på slutet för jag hade inte ätit någon middag och sen så var jag ireterad (ledsen ) för en sak tack natale gumman som fanns där för mig då hade fan dragit därifrån annars och hela kvällen hade varit förstörd  :( men tack älskling igen för att du e en så  bra kompis, älskar dig
Löööve Nicole


jag och chicka :D


jag och erica med sherie och chicka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0