hjälp mig :D

hej hej idag hände det inget kul i skolan som vanligt, men sen när vi sluta så drog jag till bitte och va med dom en stund sen så drog vi och köka på tre kronor i centrum och sen så skjusa hon hem mig och då provade jag lite kläder till imorgon för då har karro bjudit mig på tjej middag och på lördag så ska jag på pmm och på söndag så fyller min voffse 1 år och då ska vi ha ett litet kalass, fan hela veckan e uppbokad :D men hör av mig imorgon om jag hinner.
Löööve Nicole


det här tänkte jag ha på mig i hälgen :D
vad tycker ni? komentera järna:D


det här tänkte jag ha på karros fest :D


och det här på pmm :D

Kommentarer
Postat av: erica

du e alltid lika fin gumman!

2010-01-28 @ 22:15:14
URL: http://ericanicole.blogg.se/
Postat av: nicole

tack gumman

2010-01-31 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0