hemma :)

hellu, nu har jag kommit hem från erica drog dit direkt efter och idag i skolan har det inte varit så rolig dag i skolan som vanligt men aja vi hade kul på idrotten :D och sen drog jag erica pau och embla hem till erica och va där och åt pannkakor och non god efterät :) sen kolla vi på videos från klubbiriet fett kul det e att se dom för alla e så mobbade och man blir på värsta fest humaret då ;) och när vi kolla på en så visa dom värdens finaste killar asså dom e så jävla fina jag svär ska visa er, sen så drog embla och då satt vi och kolla på massa bloggar och så, sen så kom paus pappa och hämta mig och henne och dom skjusa hem mig snällt va (a) men ska plugga no nu tror jag för imorgon har jag no prov hoppas det går bra (a) :) vi tog fotton på ericas kamera och lite med emblas så lägger upp dom så fort dom laddar ner dom.
Lööve Nicole



i vilken hårfärg passar jag bäst i?

brunt med guld blonda slingor?            eller                          svart?

Kommentarer
Postat av: erica

brunt med guldiga slingor, lätt!! :)

2010-01-13 @ 21:25:32
Postat av: nicole

japp tycker samma ;)

2010-01-13 @ 23:27:37
Postat av: nicole

japp tycker samma ;)

2010-01-13 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0