hemma igen :)

hellu alla söta läsare, som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på non dag och det är bara för att jag inte sov hemma och där jag va så va deras internet paj så kunde inte blogga :( men nu e jag hemma igen :) idag var det första dagen i skolan och det var fett tråkit det börga med att alla lärare skaa klaga på alla i klassen och allt och sen ge oss varningar att vi skulle få hemringning och skit men aja bajst på skolan, och efter skolan drog jag och erica hem till bite snabt och gå på toa och äta och så sen drog vi till nova och plugga men hur bra gick det igentligen, och sen så börgade vi bråka med non i telefon visste inte vem det va och sen så blev allt knas med en annan men aja ni som va där såg ju vad som hände ;) och sen blev det så tråkit så jag drog hem och fick sälskap av sevak  min kussin :) och nu e jag hemma och äter och sen vet jag inte vad jag ska göra men tror att jag ska försöka att plugga. men jalla hör kanske av mig senare.
Lööve Nicole



gammal sommar bild :D
(moa, josse, adrian, sebbo, hanna, erica, jonny och jag)


gammal sommar bild igen :) (i skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0