hemma igen

Redan hemma igen, fråga inte varför...
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, det blir väl att sätta sig framför tvn, och "umgås" med min familj.
Eller så får jag helt enkelt sitta och nörda datorn hela kvällen... :p Jaja whatever, hör av mig innan jag går och lägger mig iallafall.
Lite bilder, Nya/Gamla

Nicole, några dagar efter julafton =)


Jag och en underbart söt hund, i somras :)


ah! kolla så söt den e =) eller vad tycker ni?


Jag och Nicole, midsommar ;)


Jag däckad, med anna och tyson. somras.


Gothia invigningen somras

Så nu orkar jag itne lägga upp flera, men ska kolla igenom alla bilder på datorn, och kolla om jag hittar några roliga att ladda upp.
Vi hörs senare!
Peace and Love - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0