hemma

Hello lovely!
Allt bra med er?
Med mig är det toppen, har precis kommit hem från skolan. Ja det låter väl konstigt, klockan e kvart i nio. ;D
Kvarsittning, nivet...  Hahah skoja. Men efter skolan drog vi ned till nova och bara tog det lung och bakade lite, sen drog vi till centrum och käkade på grillen sen drog vi tillbaka till skolan och skulle hjälpa till, vi satt i kafeterian pratade och fikade. mer behövde vi inte göra =) Och sen någon dag ska vi få sluta eller börja tidigare/senare. Så det e ju as soft :) så det var inte jobbigt alls, det lönar sig ibland att hjälpa till.
Nu ska jag iallafall ta en dusch och sen skriver jag nog igen, men nu bilder från dagen ! ;



Pao gjorde en snefläta på mig.


jag och gullig marcus


där under sen man att nicole har gjort en liten söt fläta på sidan =)


nicole :)


i omklädningsrummet.


jasse


nicole


fikaaaa


kafeterian and pao



pink


pao och jasse


mongona åker isbacke ;) haha pao nicole och jasse. ser ut som en björn

Vi hörs senare.
xoxo - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0