hemma :)

hej, kom nyss hem från nova, och nu ska jag bäretta lite snbbt vad jag har gjort idag först va i skola hände inget specielt sen efter drog jag och erica till nova och va där sen så drog hon och då va jag med sara och vicky och vi drog med feltarna till centrum och hyrde film sen vi kom till baka och då funka inte tven så det blev ingen film :( sen så kom pau och vi satt typ bara med alla i soffan och hade fett tråkit och sen så drog vi hem och nu e jag här och bloggar :p men nu vet jag inte vad jag ska göra men imorgon så blir det bio med mina sötisar:) (erica pau embla sara vicky och mari) och vi ska kolla på snabba chsh fett kul :) men jalla hör av mig senare,
Löööve Nicole



när vi var på new moon premiär :) (alla ser ut som muppar :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0