godnatt

Klockan e bara tio i ett, men ska endå gå och lägga mig snart.
Idag fyller Marcus år, Grattis till honom! Imorgon börjar skolan, åh det får mig att bli spyfärdig bara av att tänka på det. Fyfan va hemskt!
Jag har iallafall suttit och försökt fixa en jävla header i typ en timme, jag kunde fixa en fin bild själv men att få in det rätt och allt på stilinställningarna, gick åt helvete. Orkar inte försöka mer fan.
Jaja, får försöka när jag vaknar igen och e lite pigg!
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, En söndagskväll jag ser framför mig, det är mypskväll framför tvn med en ben and jerrys =) Fast jag vetinte hur det blir, kanske får gå ut imorgon eller kasnke inte... Det får vi se imorgon, men nu ska jag hoppa i säng!

Sov gott alla underbara läsare!
Peace and Love
- Erica


Jag och nicole i skogen någongång på idrotten, men vi satte oss ned och rökte pipa istället ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: hahah, vad har du gjort nu då? ;)

Ja, men det gör vi. Puss!

2010-01-10 @ 14:26:08
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0