godmorgon

Godmorgon!
Sovit gott? =)  Jag somnade vid 4, och mamma ringe och väckte mig vid ungefär halv 12... -.-
Men fan hon har rätt man behöver ju inte sova bort hela dagarna?  Det finns ju så mycket annat man kan göra ;) Hehe.
Förresten det var första gången jag såg baksmällan igår, den var sjukt bra tycker jag.  :) Någon annan som sett den?
Ja idag händer väl inte så mycket, embla vill ut och filma in cp filmer, när vi ska åka med rullskridskor ner för en backe, men tror jag skiter i det. Tror också att mamma och jag skulle till arninge när hon slutat jobbet.

Men vi hörs senare, när jag vet vad jag ska hitta på :p



Heheh, mina urgulliga vänner, drivbild!
Peace and Love - Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0