=)

Hello alla sötnosar!
Har precis kommit hem från nova, en sjukt rolig dag med mina fina vänner =) nicole pao sara vicy och marie(hissen).
Först imorse åkte mamma och jag till täby och kollade runt lite, jag fick med mig en lila fin tröja hem.
Sen hoppade jag på tåget i visinge och åkte med brudarna till Vällingby, ja varför åkte vi enda dit för att se en film, men det var bara där det fanns platser så... Vi kollade iallafall på snabba cash, fett bra!   Ni måste se den!
Satt fett snygga killar framför oss i bion, hahah råkade sparka en i huvet :p haha sen hällde vicy cola över en kille över oss, höll på att dö av garv, och så pratade vi typ hela tiden. Men iallfall sjukt grym film.
Sen åkte vi hem igen och då drog vi till nova, och ville hitta på lite bus, så vi tog plastsäckar och satte på oss som kläningar, pannband, armband och så sprang vi runt och va snygga,såklart. Sen så drog jag hem, och nu sitter jag här och äter upp resten av mitt godis.
Nu ska ni iallafall få lite bilder, sara fotade när vi hade soppsäckarna på oss, så jag tar dom från facebook sen när hon laddat upp dem.


sara och nicole på donken


sara nicole vicy


pao


hissen marie =)


vi i nån random spegel :p


nicole och vicy


marie och sara


jag och pao


nicole och victoria


marie och sara


jag och pao


dont kill me, sara


vicy nicole sara.

så det var alla bilder tror jag. annars finns det bilder på facebook.
Vi ses och hörs senare!
xoxo - Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0