bajs

gokväll =)
Vad gör ni? :p
Jag har precis kollat på film med mammsen min och ätit glass. Mypys
Vi kollade på "I could never be your woman", den var väl helt ok.
Inget jag skulle rekomendera, den är för lite äldre, bara kärlek liksom. Men om man ska ha myskväll med mamma är den perfekt.
Jag är fett irriterad på typ alla just nu(?), så jag ska typ gå och lägga mig straxt och sätta på en film eller något.


Jag och syster emma i somras i falkenberg, saknar dig som tusan!

Vi hörs och ses senare eller imorgon!
Vad ska alla hitta på imorgon då? Något speciellt? =)


Peace and Love - Erica

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, heej!

Jo, med mig är det väl bra. Själv då?

Ja det var väldigt länge sen, kanske ska ta och ses snart? Puss.

2010-01-07 @ 22:55:24
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0