back home

Hejsvejs!
Hur har eran dag varit?
Kom nyss hem från nova, har varit där sen skolan slutade. No life. 
Men nu på vintrarna finns det ingen annanstans att vara och umgås, det e för kallt ute! Men på somrarna blir det absolut inte lika mycket nova, för då e man ju ute hela tiden och umgås och hittar på massor me buuus =)
Nu ska jag bara ge er lite bilder, sen ska jag ta en dusch och hoppa i säng! :)


Jag och nicole i somras


sofia, lovisa och moa utanför världens skönaste affär i norge förra sommaren.


jag och pao, för hur länge sen som helst.


natha jasse josse cissi jag och nicole. Gammal


natha pao jag och jasse =)


Jasse nicole och jag, valborg.

Nu ska jag duscha, ha de bra sötisar!

xoxo - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0