äntligen hemma.

hellu idag har det varit en fett bra dag och som ni ser erica har redan berätat allt så jag orkar inte beräta om, efter att erica hade dragit från nova så skulle jag fråga mamma fall jag fick sova hos sara med henne och vicky men det fick jag inte för att jag skulle jobba nästa dag. sen så såg vi på ett skit bra program på 3 och den tog typ slut vid halv 12 och då drog jag upp till studion där danjella spela in sin nya låt (fett bra) och sen så kom mamma och jonny och hämta mig för att dom skulle stänga och då skjusa dom hem mig och dom drog till baka hem till jonny och nu sitter jag här ennsam hemma och bloggar :p som ni ser så har redan erica laddat up bilderna :)
Löööve Nicole



jag och värdens bästa kussin i skolan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0