8 januari 2010

Godmorgon bitches! =)
Sovit gott? 
Själv har jag sovit riktigt bra och är otroligt pigg nu! Jag somnade redan runt 12 halv 1 igår och min bror väckte mig vid halv 2.
 Så för idag har jag sovit tillräckligt.
Men den stora frågan?... Vad ska man hitta på idag då? Vill göra något roligt med mina vänner idag, eftersom att det e sista dagen på lovet (om man inte räknar med helg). Men att vara ute, e helt för kallt. Och visst vi kan alltid dra till nova, men nej helst inte! Jag vill träffa mina vänner inne någonstans och inte på nova =) Hehe.
Jaja, whatever. Jag vill ha sommar och sol. Tänk er, att bara kunna sätta på sig shorts och en kofta när man ska ut och inte behöva sätta på sig hela garderoben+vinterjackan. Och tänk er, allt man kan göra, vara ute och göra massa bus, och man kan sitta ute en hel natt utan att frysa ihjäl, och så kan man tälta,grilla,sola,bada och göra massa roliga saker! Jag vill ha sommar! Vill bort från den här kalla vintern! :/
Men nu ska jag iallafall kolla vad folket ska göra idag, sen ska jag nog baka och ta en dusch innan jag drar ut.
Lite bilder från somaren ;


Syster Emma och jag


 Skolavslutningen


Tess och ludde


Hehe, vattenpipa med hjälm.


Tess och jag


Jag och min störnos Nicole.

Där har ni lite bilder från sommaren 09.

Vi hörs senare,
Peace and Love - Erica


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa, jag med! Nej, nu får vi ta och bestämma en dag vi kan ses. Kanske kan åka in till stan och shoppa och gå på bio om du har lust? Pussss.

2010-01-08 @ 17:04:57
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0