Min fina vän

Lyssnar på Chris Brown. Som alltid får en på bra humör :)
Hade ju som nyårslöfte att börja äta nyttig och gå ner i vikt, visst det har bara gått två dagar på det nya året, men har endå tryck i mig glass med chokladsås den här morgonen...
Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt, kanske kolla på en ny film jag fick i julklapp, en lung mys dag ser jag framför mig. Men man vet ju aldrig vad jag kommer hitta på :p 

Jaja whatever. Igår kväll hade jag sjukt tråkigt, och hade absolut inget att göra när jag kom hem, så då satte jag mig och gjorde om lite bilder :) inte wow direkt, men klart den e fin. Det är ju min fin vän på bild.



söt, visst? :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0