trööööt!!!

hej kom typ nys hem från rome, hade fett kul men det var så jä*la kalt att man typ dog, jag e fett stolt jag har bara åkt 3 gånger i hela mitt liv och jag ramla bara en gång och det var fett pinsamt för jag var nästa nere så bara råkade jag sätta skidorna på varandra så att jag ramla och kicka mig själv i ansiktet men det var inte så farligt ;D fottorn laddar jag upp så fort erica har laddat upp dom för vi tog med hennes kamera :)


asså våra 9:or är fan inte normala dom åkte så där ner för svarta backen:o
jag frös ihjäl när jag hade fett mycket kläder på mig sen så ser man dom här mongorna:p

Kommentarer
Postat av: gloria

aa jag kommer typ :P haha <3

2010-02-18 @ 16:07:19
URL: http://gglorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0