sick

hello
Är hemma idag igen, mår inte så bra.
Igår var vi som sagt var i Romme, det var faktiskt inte så kul, tycker jag. Jag var typ sjuk tror jag, så jag frös hur mycket som helst, hade ont i hela kroppen och var trött som fasen. Men några åk vart det, sen tog jag jenni och nicole liften upp och la oss uppe i en stuga och typ sov i två timmar, det var sjukt skönt, men sen kom en bunt hästar ner och väckte oss och ville att vi skulle åka med dom, så vi åkte ned med dom, sen orkade jag och jenni inte åka med så vi lämnade in våra skidor och satte oss och chillade, sen så kom alla andra ned och då lämnade dom in sina skidor och så drog vi till bussen och satte oss där.
Och sen åkte vi hem, inte mycket mer om det. jag har ju som nicole sa alla bilder på min kamera, men nu efter många försök så funkar det inte att ladda in dom på dator, men jag ska fortsätta var så teknisk som möjligt, sen ska jag sätta på en film och lägga mig i soffan och chillia lite.


pao nicole och jag, förra veckan typ



Mina fina vänner :)


puss och kram så länge. - erica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0