kladdkaka:D

hej kom nyss hem från nova, hade skit roligt där först så var alla i danssalen och spela in non film skit roligt:D sen så drog typ all så då bakade jag erica pau bella och lollo kladdkaka och åt den med gredden men sen så smetade bella gredde på lollo så hon tog hela skålen och bara kasta på henne och det kom på hella nova överallt och då var vi tvungna att städa upp det sen så gick vi in till dansalen förutom erica för hon drog hem, och sjöng jag hållde på att dö bella och pau var så jävla duktiga så att jag dog jag önska värkligen att jag hade fin röat:( men sen så drog jag hem med pau men nu ska jag äta hej då :D
Löööve Nicole



lollo erica pau jag och jasse

lollo erica bella och jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

roooouuummmppppaaa

2010-02-04 @ 08:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0