hm

hejsan

Idag har jag varit med nicole, pao och lollo :) mysigt, efter skolan gick jag pao och nicole till centrum och köpte ben and jerrys, och sen drog vi hem till pao och satte oss och kollade på barnfilmen "upp" någon som sett den? :p
gullig och rolig film  :) och typ i slutet på den filmen kom lollo, sen kollade vi på "28 dagar senare", men den var lite för läskig för min del, så kollade i kudden och höll för öronen på de läskiga scenerna. haha. sen drog jag och nicole hem, och sen gick jag och mamma till centrum och handlade lite och hämtade ut ett paket från hm, men det var inga roliga saker, en topp och leggins, annars vare bara till mamma... men det var fint iallafall!
nu ska jag plugga förfan!! spanska och matte. skjut mig?


jag i somras, vill ha sommar vill ha sommar!

/ erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0