heeey

hejsan!
så nu har jag precis kommit hem! först var jag på nova med tjejgruppen och hade ansiktsspa, lovely. Med avokade i ansiktena och massa krämer, nu känner jag mig super len och fräsch. Efter det drog jag till kyrkan, där träffade jag tess moa och emelie, så dom var jag och marcus med! Super härligt att träffa dom igen, har verkligen saknat dessa människor. Idag slutade vi skolan klockan 12 så då drog jag och nicole hem och gjorde vofflor och bakade jätte goda cocosbollar, yummie. som vi sen tog med och bjöd tjejgruppen på, visst e vi snälla? :)
Jag har bestämt mig nu för att börja planerna lite mer vad jag ska göra i veckorna framöver, även fast jag tycker det är skönare att ta dagarna som dom kommer och bara göra det jag känner för, men det skulle nog kunna bli bra att planera lite mer ;) eller vad tror ni? så jag alltid vet vad jag ska göra.


jag och chicka i somras.

Förresten! Idag var det jätte fint väder, nästan så man tror att våren snart börjar komma!

Puss! / Erica

Kommentarer
Postat av: Jozzie

Åhh vilken söt hund ! :D

2010-04-25 @ 13:15:47
URL: http://jozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0