hatar vintern!!!

helloj, ska bäretta lite snabbt vad som har hänt idag, först i skolan hände det inget cpesielt eller not sen så efter skolan så drog jag till bitte och dom och va med dom sen så skusa dom hem mig och då hoppade jag in i duchen snabbt sen så satte jag mig på datorn och laddade upp fotorna från karros fest det va typ 200 st fett drygt dom finns på facebook om ni vill se dom och sen så såg jag att jag hade fått mina rosa hörlurar som jag hade bästellt fär nån vecka sen och nu ska jag plugga lite har no prov imorgon.
Löööve Nicole



så ser mina hörlurar ut :)


här är några fotton från karros middag :)


jag och pau

jag och erica

pau erica och jag

jag och lollo

jag natale och marije

alla söta tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0