good girls go bad

Hej.
Imorse när jag vakna drog jag hem till jasse och drog iväg och åkte pulka med jasse viggo hennes mamma och några av hennes vänner och kusiner. Haha vi åkte typ två åk sen vart det kallt, så jag viggo och jasse drog hem till viggo och tog det lungt. Sen kom lollo dit och då badade vi jaccuzi, eller vad det nu heter. Vibadade i tyå två-tre timmar :p Det var jätte mys, lollo fottade massa också men hon kan lägga in dom på datorn först på fredag när hon kommer till sin mamma, så har inga nya roliga bilder nu, sen åkte jag och lollo hem till henne och sen åkte jag hem. Och nu sitter jag här och drygar mig, e på dåligt humör, e trött och ja...
Så snart ska jag gå och ta en dusch och sen lägga mig i sängen och kolla på tv.



Vi hörs, någon gång. kanske imorgon, kanske inte

 - erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0