en snabbis iväg till skolan

Hello!
NU måste jag skynda mig lite, lovade natha att jag skulle vara i skolan till halv, och ja det blir lite tight nu, men visst klart att jag hinner. Ska dit och hämta lite böcker så jag kan plugga här hemma och hälsa på mina små sötsaker.
Jag skulle egentligen klarat av att gå till skolan idag, för så hyfsat bra mår jag, men jag ville egentligen endast  gå dit för att kunna få gå ut ikväll, men mamma sa att det spelar ingen roll om jag är hemma eller inte, jag måste endå vara hemma ikväll och ta det lungt. Men vi får se hur det går med det, kanske blir att jag får gå till nova iallafall och bara chilla, inte ut på nått party iallfall. Hur som helst en lung kväll tror jag!


natha och jag long time ago.

puss och kram - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0