LÄÄÄNNGGGEEE SEN:)

heeej alla
har inte bloggat på länge men nu ska jag burga igen
idag efter skolan drog jag till nova med alla typ hade fett kul sen vid kvart i 8 drog jag och negar natha hem och nu sitter jag här och bloggar.
senar idag ska jag plugga till körkortet om  jag orkar.
igor var jag med erica efter skolan fast jag var inte där för jag modde inte bra på morgonen  men aja sen kom erica och hennes mamma och hämta mig och då drog vi till henne och ficka oss för vi skulle ner till skön och där fottade ericas mamma oss med hennes systemkamera fet bar var den iallafall men här kommer lite bilder iallafall<3
puss



jag och baby



igen<3



jag:)



baby<3



:)




jaog:)

och där var det slut men det finns monga fler men erica har inte laddat upp dom en  men imorgon ska vi ta flera och legger in dom så fort som möjligt då
puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Erica Bergsman

åh. I love you baby ! :) <3

2009-09-04 @ 22:35:32
Postat av: emelie

jättefina bilder:)

2009-09-06 @ 19:39:18
URL: http://miliw.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan va snyggt

2009-12-28 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0