film

Hella everybody. ska försöka med det hära nu ^^
Idag efter skolan var det fett chill, jag nicole pao jasse embla och ida drog och hyrde filmer och köpte lite godis osv. och hyrde fyra filmer, kommer inte ihåg va dom hette. Men tre st av samma "serie" och den första filmen i den serien kollade vi på idag, och den var super bra ! en skräckis, av något slag. Det handlar om en kille som drömmer/tänker och sedan händer det... A det låter nog inte bra, men så fort jag kommer ihåg vad den heter ska jag skriva det :) Nicole kommer säkert ihåg (: Så om du skriver nicole så får du skriva det...
Jaja, nu ska jag hjälpa till mamma med pannkisarna. Me <3 Pannkakor
Ska nog träffa nicole sen igen, hoppas jag får bara, mamma vill att jag ska vara hemma och hjälpa henne med massa shit... -.-
Så vi får se
Men vi ses och hörs säkert senare, och bilder kommer så fort embla har lagft in dom.
Hare gott allihoppa, måste dra nu innan mamma dampar sönder
Pussar


jag rekomenderar verkligen filmen


Kommentarer
Postat av: Anonym

finaly destenation?

2009-12-28 @ 12:58:50
Postat av: Anonym

finaly destenation?

2009-12-28 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0