träning

Hejhej
Har precis kommit hem från träningen, sjukt jobbigt i den här heta värmen.. Jag mådde hur illa som helst eftersom att jag inte åt något innan jag gick, tror iallafall de va därför.. Eller så beror det på att jag låt och stekte i solen en och en halv timme innan jag gick. so what..
Nu ska jag ialllfall hoppa in i duschen.
Men innan det ska ni få lite bilder :)


lilesyster plockar blommor, här om dagen när jag var med henne


hon fotade mig,


emma och jag, nör vi dygnade


I LOVE SOLA ! :D <3

så.. nu ska jag gå och duscha, ha en bra dag. vi ses!
Pusspuss // e r i c a,,  Miss my baby


Kommentarer
Postat av: vicy

okejokej <3

2009-06-23 @ 20:37:53
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0