tjena

Hann tyvärr inte skriva ngt i går.. Skolan var helt vanlig, sen åkte jag jenni och nicole till täby, skulle igentligen till stan men vi var inte ett dgg sugna på det med tanke på att det regnade :s Aja sen hade vi skit kul :) Och jag slagga hos nicole, vi köpte godis, hyrde filmer och sånt och så hade vi mys. Sen idag var det KAOS i skolan ! elr i våran klass, jag och min grupp e inte helt normala..
Aja, sen har jag varit och gjort naglar hos josses mamma evis, tack så mycket !

Bilder från igår och idag ;



nicole och jenni


jag nicole och jenni,


godiiiis på kvällen :)

 
dom filmerna kollade vi på


kladdkaka käkade vi också, självklart ! :D


mina naglar (a) va tkr ni? mktmkt finare i verkligheten

Ska städa i ordning mitt rum lite nu, ska göra lite fint tills tjejerna kommer över i morgon efter skolavslutningen och fikar & firar !
Ha de bra allihoppa, vi hörs !
Pusspuss // e r i c a

Kommentarer
Postat av: emelie

gud vad fina dom blev. <3

2009-06-11 @ 19:09:21
URL: http://miliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0