som jag lovade

Shenare allesammas :D
Allt bra med er? Hoppas det, allt borde ju vara bra eftersom att det är sommarlov ! :D
Med mig är allt toppen, är på riktigt bra humör :) Men har en rejäl förkyllning och as ont i halsen, men so what det får funka ! :D
Som jag lovade skulle jag ju berätta lite mer om stff-utbildningslägret (stockholmsfotbollsförbund). Det är cal. 1200 st tjejer i hela stockholm som spelar fotboll, därav blir 120 st kallade till stff-utbildningläger, och en av dom var jag. Typ en av 120 st bäta i hela stockholm, rätt ballt faktikst ;) Hehe jaja.
Det var jätte roligt, men lite pinnsamt i början bara. Annars så funkade det bra (:
Bodde i samma rum som Elsa (ifk täby) och Emma (viksjö), härliga tjejer ;)
Hehe aja inte mer om det..
Idag har jag bara slappat och inte gjort någonting alls, nästan.
Vakinade runt 10 och då satte jag på datorn, han sitta i ungefär 10 min, sen kändes deet verkloigen som att mitt huvud skulle explodera.. Fy helvete vad ont det gjorde och hade ont i ögongen, kunde knappast öppna dom. Så jag la i soffan och somnade, vid 2 vaknar jag av någon står och plingar på dörren, och itne bara en gång 100 gånger typ, och det lät förjävligt, hela huvudet dunkade, hade bara lust att slå sönder djäveln som plingade, Tog mig iallafall upp ur soffan och gick och öppnade,, där var filippa olivia och caroline, filippa passade olivia och caroline och hade inget att göra så dom kom förbi hos mig, dom undrade om jag ville komma med ut..  Och ja det gjorde jag,, klädde på mig shorts och kofte sen drog vi oss ner till centrum och käkade pizza med christoffer och adam. En kebabrulle vart det för min del, hur gott som helst. Och idag fyller då Olivia år !!! :D Grattis till den lilla sötnosen! 9 år idag!
Sen drog jag och filippa till mammas jobb. Då kom filippas mamma och hämtade henne, sen åkte jag och mamma till arninge för att köpa det sista till lilla ollebollen ;) vi hittade ett wiiiiiiie spel om hästar, hon är en liten ridtjej som älskar hästar, så av oss fick hon ett häst wiiie spel, häst strumpor och en maraboue choklad sommar, med jordgubbar i, vi gav henne den mest bara för att våra familjer har letat efter den länge i typ alla affärer, och så är vi på coop i arninge så fanns det, kunde inte bli bättre, den var iallafall riktigt sommrigt god :D
Sen kom jag och mamma hem, tog en varsin dusch och fixade oss, sen gick vi hem till olivias vuxenkalas och firade henne. Hon fick en massa fina paket, på hennes kalas var det massa släktingar och deras härliga kusin nadine, som det var ett tag sen man träffade :/ men sjukt kul att träffa igen!  Jag nadine och filippa fotade massa bilder, då alla står i högklackat,, Och måsta bara fylla i att filippa tog mina skor, så jag fick ta hennes mammas.. Bara så ni vet liksom ;)
Riktig myys kväll :)
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, och har precis pratat med min lilla ängel nicole :) det är alltid lika underbart att prata med henne (a)


jag nadine filippa :D <3


nadine jag filippa ;D


nice assssee bitches :D


världens sötaste nadine (a)<3


Det gulliga lilla födelsedags barnet! Fick precis ett foto när hon stod på taket när en ballong åkte förbi, taiming ;D

Puss och godnatt babes ! :D //  e r i c a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0