saknar alla som fan!

hej alla.
idag har hag vrit hoss mina kusiner och etit hamburgare sen so skjusa mamma hem mig och mina broder till jonny och dom och hon drog upp till bergen till min faster. sen ner hon e klar der kommer hon och hemtar oss och jag tror att vi kommer  dra till tivoli med jonny och dom  men jeg e inte helt seker po det men jag vet iallafal att vi kommer go nonstans men aja. fredag lordag och sondag har det inte varit so finy veder her men det e varmt men det bloser mycket och det har varit stora voger i vattnet so jag har inte vogat bada der do.
jag lenktar som fan till fredag for do kommer mina kussiner hit fy fan vad det kommer  bli kull do vi kommer oka till eventyrs bad och till rusteranger och allt med varandra.
BARA SO ALLA  VET SO SAKNAR JAG ERICA , GLORIA , JUANNA  FETT MYCKET!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: erica

Hej gumman!! jag saknar dig hur mycket som helst!!

Hoppas och det låter som du har supppper kul!! :)

Pusspuss love u

2009-06-28 @ 20:09:33
URL: http://ericanicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0