roliiiiigaste!

hej alla!
idag har jag gjort mucket jag har bode solat och badat och blivit brend av solen och okt jetski och varit i en kysrka med min ochn jonnys familj. killarna okte gokard men inte jag pallade inte men sen vi drog till baka. jag har blivit fett brun po 3 dagar och jag ska vara her i 2 monader so jag kommer komma hem som versta negern. senare po dagen drog jag och sandra och hennes kusse ut och okte jetski alla tog en egen. och nu vi gick till kompioter och sityter her lite gran sen vikommer vell dra till baka och chilla lite po hotelet.
men vi hors
puss puss///nicole
saknar alla och sspecielt groria och erica.,

Kommentarer
Postat av: Erica<3

låter toppen darling! Inge synd om dig alls.

Love u <3

2009-06-24 @ 21:59:20
URL: http://ericanicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0