irriterad

Ibland blir man verkligen irriterad!!
När man uppdaterar något som inte uppdateras -.-
Så nej jag orkar inte berätta om min dag..
Men jag fick iallafall lite gulliga saker av mamma :)
Eller jag berättar lite med bilder :)


underkläder, tröja och bikini :)


Jag och mamma åt ben and jerrys på kvällen


På dagen fikade jag och filippa med paj och ice coffe (:

Imorgon bitti åker jag till aros med mitt underbara fotbollslag :)
Kommer nog förmodligen hem på måndag eller tisdag, vi åker klockan 9 imorgon bitti, så ska se om jag hinner logga in en snabbis på datorn ;)


Pusspuss // e r i c a

Kommentarer
Postat av: glorias

heej erica ja har samma bikini :)

2009-07-17 @ 22:54:23
URL: http://gglorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0