hemma.

hej allihoppa<3
idag har jag inte gjort så mycket vakna typ vid 2 och gjorde pannkakor.
var så jävla trött efetr nova festen så jag har inte gjort så mycket men gloria var här och vi tittade på ett skit bra pogram på tv3 vet inte vad den heter men den handlar om ett fengellse som typ gör att amrikansk fotbolls lag ocg så bråkar dom och massa sake men den var fett  sorlig, när den var slut drog gloria hem. nu ska jag och min syrra titta på en film som heter My best friend´s girl hoppas den e bra men kanske skrivar imorgon efter jobbet eller not
puss puss//nicole


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var den bra? :)

2009-06-18 @ 13:18:30
Postat av: juana

hej erica och nicole det är juana glorias syster jag läser eran blogg och den är skit braaaaaa hihihihi min blogg heter juanas.blogg.se så ni vet

2009-06-19 @ 12:29:55
URL: http://juanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0