hej igen

Jo det var ett tag sen..
Har ju varit på cup hela helgen, och det gick väl bra..

Gruppspel:
Dom tå första matcherna vann vi med 10-0.
Sen den tredje med 2-0.
Sen den sista med 1-0.

Vi vann våran grupp, med mest poäng av alla f95 tjejer som var där. 23-0, vi hade gjort 23 mål och inte släppt in ett enda :D

Men sen i kvartsfinal åkte vi ut på straffar. :(
Men en super tunering iallfall, nu är det bara att börja ladda för danmark ;)

Skit rolig helg iallfall :) Vi gorde ju självklart massa andra roliga saker än att spela fotboll :)

Så här får ni lite bilder, men om två timmar ska jag ut till landet. Min buss går 12.12 så jag måste faktiskt börja packa nu !!!


laget :D


halvlek

Jag hade tänkt att lägga in massa fler bilder, men jag hinner faktiskt vrkligen inte!!
Men har flera bilder på fb.
Ha det bra allihoppa,
kommer hem på söndag.
Pusspuss // e r i c a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0