godnatt

en riktigt tidig kväll, men det behövs. jag och nicole gick ju inte och la oss hyfsad tid igår, jag är trött och det är en lång dag imrn x]
Sätter väckaklockan på halv 7 tror jag, puuuh vet inte hur jag ska orka och kunna ta mig upp ur sängen. men det måste måste gå!
Vi ses och hörs imorgon, och ska ladda min kamera nu. så ni ska få vackra bilder på oss från skolavslutningen ;)


Pusspuss // e r i c a

Me love Strawberries



så muppad så jag ut när jag och mamma gick promenad, HAHAH !

(förresten så har jag bestämt mig för att försöka lägga upp bilder i alla inläggen. För jag själv tkr inte det e kul alls att läsa bloggar utan bilder.. därför vart det inte världens bästa bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0