godmorgon

Hallå allihoppa..
Allt bra med er?

Det är väl bra med mig också, bara väldigt väldigt deppig, för min bästis åker idag. Till Libanon, som ligger skit långt härifrån och hon kommer hem om typ två månader, hur ska jag funka?
Men jag ska hinna träffa henne ! Så långt är det iallafall betämt !
Behöver bara få krama om henne, och se henne och  känna hennes närhet så.. <3
aja, ska nörda sims nu, sen ska vi hem till mormor och morfar och fika, och senare ska jag hem till pappa och käka middag.
Och någon gång dr under dagen ska jag också träffa min krambjörn<3
Har inte hittat kameran ännu, och nej nicole hade den inte, antligen ligger den kvar där borta eller så har jag helt och hållet tappat den någonstans..
Men jag kom iallafall på att jag fotade några bilder med min mobil också, så dom ska ni få nu ;


nicole och jag,, ja visst e jag vacker?? nej inte direkt, Men erkänn att min älskling är sjukt söt (A)<3


nicole och jag, i donken hämtgrej x]


våra urgulliga skoooor (: <3

hehe, nicole and me <3


min bästis!! som jag kommer sakna allra allra mest<3

pusspuss //  e r i c a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0