go kväll'

Hejsvejs allihoppa :)
Allt bra med er?
Har precis kommit hem från match, duschat. det gick inge vidare bra för mig på fotbollen. Det går aldrig bra för mig längre!
Dagen var iallafall helt lovely ! Började halv nio, slutade tjogo över nio. sköönt! Då drog jag paulina jasmine och nicole ned till centrum. Solade, köpte godis och hyrde film. Sen drog vi hem till jasmine, satte oss i soffan käka massa godis, och kollade på american pie och he´s the man. HAHA fett kul (:
Sen iallafall började vi busa till lite, klädde ut oss och spelade in en skit rolig film ;) Hahah.
Så bilden nedan är drivbild!


jag pau nicole jasmine, älskar er


jag och min baby nicole


jasse my graaaazzzyy bitch ;) <3

// e r i c a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0