22/6

Hej allihoppa :)
Kom inte i säng i hyfsad tid igår så är riktigt trött.
Saknar redan min bebis jätte mycket. Hon ringde precis innan dom skulle lyfta och så hördes vi av när dom hade landat.
Så nu får vi alla hoppas att hon kommer ha det jätte roligt där nere. Och njuta av värmen.
Men idag var det ju riktigt sommar väder :o Helt sjukt :) Jag och syster låg i solen i mint 2 timmar :D Sjukt härligt,
Nu ska filippa och sara käka med oss, hör av mig senare, vi ses.
Förresten idag fyller då Jonny 15 år (: Grattis till honom (: Men han är nu också i Libanon.


jag och min älskling, ett väldigt långt tag sen ! <33


jag och jonny. Grattis :D <3

Pusspuss // e r i c a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0