saknar mitt lilla gullefjuun

Hejhej :)
Hur är läget med alla?
Med mig är det iallfall toppen :)
Men saknar min lilla ängel mest
mer och mer för varje dag.
Och nu såg jag i köket att det har kommit hem massa bilder mamma har framkallat och då några på mig och nicole från midsommar..
Så här ska ni få dom, inte så bra kvalitet dåra eftersom att jag har fotat av bilderna..


jag och min lilla efterlängtade älskling nicole


jag och nicole ! :D <3


jag och nicole med våra små söta mysdräckter i vårat tält :) <3

Och massa andra bilder från danmark och göteborg finns nu på fb.

Ha det så bra så länge, vi hööörs. Pussspusss ! / Erica

Kommentarer
Postat av: Bekka

Hellu, Är det någon som har en aning om när Bebis kommer hem?

2009-07-28 @ 18:01:14
URL: http://rebeckarannali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0