hemma med brons

Hejsvejs allihoppa !
I Lördags kväll kom vi hem från danmark. med brons, vi kom trea :)
Dana cup är den tredje största ungdomscupen i världen,, och vi kom trea, det e inte illa va?
Känns super kul, men väldigt surt att åka ut mot ett skitlag på straffar i semi.. menmen.
Det har iallfall varit skit kul :) !
Självklart dog min kamera första dagen men som tur var så har ju alla andra också massor av bilder.
Men så fort jag hittar min sladd till datorn så ska jag ladda in bilderna :)
Här kommer några bilder som jag lånar från www.hejalic.blogg.se 
Dom bilderna tog jag från hennes fb.



emelie och jag på båten


jag och emelie, vilka offer :)


jag


och jag igen

Ha deet bra allihoppa, ses o hörs.
Pusspuss

Jag saknar dig mest min lilla snuttis

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis med att ni kom trea;) Ni åkte ut igen på straffar. hahhaha:P samma sak hände i aros cupen men då åkte ut i kvartsfinalen:)

2009-07-28 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0