godmorgon

Godmorgon :)
Självklart glömde jag ställa klockan, så jag vaknade runt 9 när mamma gick upp. Men ända har jag tid över till det här :)
Så om ungefär 10min ska vi åka hem till emelie.
När jag ser min packning skulle jag gissa på att jag skulle vara borta en månad kanske.. men nej bara ungefär två veckor.


eller vad tycker ni, är det inte lite väl mycket?

här får ni en av mina "favvo" låtar, ;)

Keri Hilson, Ne-Yo and Kanye West - Knock you down

Men nej nu måste jag gå.. Det blir nog inget bloggande, om inte nicole bloggar.
Fast självklart kastar jag in ett inlägg om jag får tillgång till någon dator..

Puss Puss hare bäst ! / erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju inte helt fel att åka på semester så där med kompisen:d

2009-07-12 @ 10:51:47
Postat av: Anonym

haha gumman jag elskar den loten jag lysnar po den hela tiden her i libanon saknar dig gumman<3

2009-07-17 @ 22:56:10
Postat av: Anonym

hehe :) älskar och saknar dig massvis !

Vilket datum äre du kommer hem? puss

2009-07-27 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0